Friday, December 31, 2010

F**k off, 2010

Finally the pathetic year has come to an end... 2010 has been a very bad year if you asked me, I had lotsa problems with myself, my family, friends having problems too... Let's take a look at WTF happened to teh world in the year 2010...

An 8.8-magnitude earthquake occurs in Chile, triggering a tsunami over the Pacific and killing 497..


The ROKS Cheonan, a South Korean Navy ship carrying 104 personnel, sinks off the country's west coast, killing 46. In May, an independent investigation blames North Korea, which denies the allegations






 A 6.9-magnitude earthquake occurs in Qinghai, China, killing at least 2,000 and injuring more than 10,000






Volcanic ash from one of several eruptions beneath Eyjafjallaj√∂kull (can anyone pronounce that efffin name?), an ice cap in Iceland, begins to disrupt air traffic across northern and western Europe






The Deepwater Horizon oil platform explodes in the Gulf of Mexico, killing eleven workers. The resulting oil spill, one of the largest in history






Afriqiyah Airways Flight 771 crashes at runway at Tripoli International Airport in Libya, killing 103 of the 104 people on board





Protests in Bangkok, Thailand ends with a bloody military crackdown, killing 91 and more than 2,100 injured





Nine activists are killed in a clash with soldiers when Israeli Navy forces raid and capture a flotilla of ships attempting to break the Gaza blockade






Thirty-three miners near Copiap√≥, Chile, trapped 700 metres underground in a mining accident,are brought back to the surface after surviving for a record 69 days





A stampede during Bon Om Thook (Khmer Water Festival) celebrations in Phnom Penh, Cambodia, kills 347






North Korea shells Yeonpyeong Island, prompting a military response by South Korea. The incident caused an escalation of tension on the Korean Peninsula and prompted widespread international condemnation





Former Ketua Menteri of Penang, Lim chong eu passed away.






Justin Bibir won the AMA awards... (SHIET!!!)






My close buddy passed away... haiz...






breakupheartbreakfuckinemolikesohaiknnfagshitwtfffff.....


That's why 2010 should eff off... hahahahahahaha!


So that's all I guess... hope 2011 will be a better year... 


Happy new year, (and new decade) to all of my readers, hope y'all will be successful in anything you do, have great health, wealth, breath, and... -and anything you like to add your own here laa


source: Wikipedia, Google


p/s: evryone's first word from their mouth in this new year was "happy new year" and stuffs, well I've fucked that up, mine was "shiet?! msg sending failed?!" -just for teh LULZ-

Friday, December 24, 2010

Merry Christmas!

BUT

When its Christmas, what's the first thing y'all ever think of? Gifts? Wishes? Santa? Or Jesus?
I presume that not everyone knows Christmas is actually the day Jesus was born. But do we at least take sometime to remember bout Him and at least be thankful for what our messiah has done to us? Instead of only thinking bout gifts and the ugly fat Santa Claus which they say is "Father of Christmas"

Baby Jesus was born
So, who is Santa and does he really exist? Well actually, Santa Claus is inspired by St. Nicholas of Myra. Nicholas was famous for his generous gifts to the poor, in particular presenting the three impoverished daughters of a pious Christian with dowries so that they would not have to become prostitutes. (full article here) Santa doesn't really exist, so you guys can just forget that fat ass with flying red nose reindeer, coz that hohoho guy ain't gonna give you any gifts if you're naughty or nice, LOL. So! Is Santa a figure for the kids and maybe the stoopid grownups to forget  Jesus? Hmmmm..................


HO! HO! HO! sounds so familiar... 


Another issue that I si pek du lan is bout atheists... These people don't believe in God, but when it comes to x'mas, they all kau peh kau bu like that wanna celebrate it, while they are the ones who makes fun of Jesus (not all of them). Imagine, attending a birthday party of a person you believe doesn't exist, LOLWTF?


wrong...
I'm not really a Christian (although I got London names all) and I'm not here to call you guys to join Christianity or what, I'm just thinking with my LOL brain which I think is very lan yau yeng. Sorry if my statements were wrong, if it is, please do correct me, don't come and diu me with your lan yeng as it doesn't benefit me, or does it to you... 


so.......


 MERRY CHRISTMAS EVERYONE WHO STILL ARE FOLLOWING MY BLOG!!!!! CHEERS!


Wednesday, December 22, 2010

Sunday, December 19, 2010

5 Proton Concept cars... WOW! Its gonna be AWESOME!

NO ITS NOT THAT AWESOME!

So, when I heard about Proton introducing its concept cars based on the infamous Malacca badass kungfu silat warriors in KLIMS '10, I'm kinda excited to know and see what Proton have to show us. So I thought that finally Proton is gonna make real cars as I've heard positive feedbacks of the cars from, well, unfortunately, OldFags... Here are the pictures of it, and you decide whether do you get the idea of Proton... 


Proton Tuah


Proton Kasturi

Proton Lekir

Proton Lekiu
Proton Jebat




SURPRISED? FAKAP? DIS-ASS-POINTED?

well don't worry, like Michael Jackson once sang, "yew aaarrr nooot arlone~"

So tell me, whythefook we are not surprised by these designs? 
Maybe we've seen this somewhere...Hmmmmm....




Honda City 

Proton Saga BLM
Lotus Europa

Proton Exora

Mitsubishi Lancer Evo 10




I believe you guys are not stoopid enough to ask me "wasap with the car pics above?"
Well the design is the fuckin same! They say these 5 cars are inspired from other cars, which is the ones above... BUT AWESOME PEOPLE LIKE ME says that 5 cars are nothin but a copy product of the 5 cars above here LULZ! Malaysia car designing PHAIL!!!

So, Proton facelift an oldfag, give it a new hit name (which is kinda lame) and sell it with a new price... pwettay much like what they've done with Gen-2 and Persona... 


Sunday, October 10, 2010

10/10/10 jackpot?!


Our Earth hit the jackpot!!!! 10/10/10!!! billions n billions of gold will pour out from the Earth's core, start digging everybody!!!!

Sometimes stoopidity like that makes people laugh, or at least I annoyed some of you guys, lol.



So, everyone is talking bout this 101010 thingy, like, "happy 10/10/10" "101010, lucky day!" "101010 in roman is XXX, porno day!"  and I believe that most of you guys think that this is a special day in history. But, just WHAT THE FUCK is this 10/10/10? 

Somebody out there might just say:
"It's just a normal day! I wake up, I eat, I fart, I live my life the same way like any other day! diz iz bullcrap!"

well, I guess somebody's wrong... If y'all don't know, 10th October 2010 is A Global Day of Doing...


Whut iz zat?! 
10:10 is helping to coordinate10:10:10, the biggest-ever day of positive action on climate change,thousands of people will take simple steps to reduce their emissions, cutting carbon and sending a powerful message to world leaders that people everywhere are ready to tackle climate change.

SO! now you know what in the world that is so special in this date, hope y'all can make a change on this world as well. Owh look, its almost 12am, means its gonna be 111010! Don't worry, its never too late to make a change for a better Earth, better late than never =D


p/s: there's a group in FB which is named "10/10/10 special day! only occurs once in 1000 years!"
the creator is as stoopid as a blady red ass chimp! it occurs once every 100 years! its simple maths! 
and some of you believed that it comes once every 1000 years... WTF???!!!!

and I do wonder what people do back then in 1910, 1810, 1710 and better, 10/10/1010...

for crappy mathematics...
for more info on A global Day of Doing, click here.

Shed a tear...



its always painful to lost something that you're used to be with... sobs =(

Friday, October 8, 2010

Name...

Name, is a somethin people calls you... No doubt, a name is a noun... But for some I-dunno-what-reasons, there are many people are confused by picking a name, to be called instead of their real name. Now this bothers me...

A few days ago, my friend is asked by another friend whether he has an English name or not. So my friend answers "no, I don't need any, I'm proud of my name" which is an Indian name... So this guy who asked bout the name thingy told us that if we didn't have any English names, we are outdated (WTF?!) How could a person be outdated if we don't have any english name?! its ridiculously ridiculous... so, the answer given is, "It's the trend nowadays to have an english name!" *facepalm*...

So, most of the people following this trend is Chinese,(I'm not a racist, this is fact). They will 'put' an English name infront of their Chinese one... example: Anthony Chia Sai Song... No, I'm not referring to those people who had their English name written on their IC one... I'm referring to those people who don't have any English name, but wants an English name... AND THE SAD PART IS, their name KEEPS CHANGING!! from Alex to Bruce to Calvin to Derrick to Edwin to Fred to George and the alphabet changes continues...

As I said above, a name is a noun. But, not every noun is a name. Very often I see people with stupid "names" such as Rain, Cloud, Apple, Orange, Biscuit,  and many more... If you people likes to be called fruits so much, why don't you guys name yourself Durian, or mangosteen? those are kings n queens of fruit, LOL! 
And for some people which name is based on food, why don't you just put "curry mee" or "spaghetti" or "Tortilla"? well, maybe there are people with these names, lol...

Whats wrong with Chinese name? its actually kinda cool. Seriously I do want a Chinese name for myself sometimes, but what's the use for me, lol... Chinese names are cool because is made out of three "parts"
e.g: Wong Eng Keong... So, the probability of having the same name is little compared to English name... Let's say if one day you are quite famous, then your name stated in everywhere is Anthony Wong... there's lotsa Anthony Wong out there, which one?!! and without you noticing it, British had invaded you once again.

The BIG question is: why you need an English name? You don't like your real name? why hide your name? C'mon folks, be original, don't disappoint your parents who squeezed their brain like hell thinking the best name for you. Don't break their heart,(emo siket) I don't think its necessary to have an English name(or any ridiculous English noun), each of your name kicks ass... and stop naming stoopid names (or noun) that people will seriously laugh their big ass off...

Don't tell me that its a nickname. Nicknames are what people calls you, not what you choose for people to call you...>xP

Most of you guys will sure be pissed with me for writing this. But, try to think of it...
It's either you waste your time being pissed at me with your crappy name that people would laugh,
or quit tryna act cool with your nouns as your names which is not... hehehehehehehe...

Tuesday, October 5, 2010

Not dead, still alive...

hello readers!! or is there anymore readers still?
I've been so busy to update my blog that i left it un-updated for about, 2 months or more??

what makes me busy? as usual, for a 19 years old boy on the journey to be a man, I'm busy
eating, sleeping, youtube-ing, facebook-ing, helping, reading, breathing, rempit-ing, rempat-ing, lepak-ing, wondering, thinking, preparing, and sometimes I'm busy buat bodow-ing...

I've got lots of thing to update so stay tuned... mwahaha

yes i noe, excuses, not reasons...

Monday, August 9, 2010

Tumblr...?

Just wanna tell y'all that I'm on Tumblr too... check my page out, and if you're on Tumblr too, you might wanna clcik on "follow" to my blog coz I got all those crazy shit to shout it out loud... I'll be updating this blog too, so don't worry be kinky...

Have a nice day, play safe, be happy, smile once a day, and sadness will runaway~ chow!

and here is the link to my tumblr page.... u can find it in the link section bottom-right too if you want

Thursday, August 5, 2010

One Replubic - Secrets (PARODY)

I wrote this.... owhkay, I changed the lyrics of this song, and the reason I did this is to dedicate it to one of my friend... He's kinda desperate for a GF, and I wish him gewdluck in finding one... I'm sorry bro, you're welcome... Don't sue me... 

WARNING: Content may contain some nasty words n vulgarities, if you're under 18, or are one of those 
                     sensitive innocent angelic biyotch, please leave this page now...Thank you for your 
                     cooperation... [18SX]



ENJOY =D


I need another pussy
I wanna squeeze n suck your breast
My life gets kinda boring
Need something nice and awesome like sex
Til' all my sleeves are stained red
From her virgin I teared
Tastes just like cherry juice I swear
Thought you saw me wink, no
Come and suck my dick, so

Tell me where to fuck you,dear
I can come and kiss your ears
Sick of drinking all those beer
So I'm gonna cum all my sperm loads away
This time, don't need another ultralite
Don't care if you don’t wanna suck on mine
I'm gonna cum all my sperm loads away

My god, amazing how I cummed that far
It's like you’re suckin a choco bar
We can even do it in the car
And everyday I see the news
All the rapings that I’m involved
And when my damn big hard dick rises
Just ride it from night until dawn
Standing straight, you hold
I don't really like it slow, no, so

Tell me where to fuck you dear
I can come and kiss your ears
Sick of drinking all those beer
So I'm gonna cum all my sperm loads away
This time, don't need another ultralite
Don't care if you don’t suck on mine
I'm gonna cum all my sperm loads away

Oh, got no reason, got no shame
Got no girlfriends I'm so lame
Just don't let me disappear
You may suck my everything

Tell me where to fuck you dear
I can come and kiss your ears
Sick of drinking all those beer
So I'm gonna cum all my sperm loads away
This time, don't need another ultralite
Don't care if you don’t wanna suck on mine
I'm gonna cum all my sperm loads away

So tell me where to cum on dear
Maybe I can cum in your ears
Sick of drinking all those beers
So I'm gonna cum all sperm loads away
This time, don't need another ultralite
Don't care if you don’t wanna suck on mine
I'm gonna cum all my sperm loads away
All sperm loads away, All my sperm loads away





That's all folks! =D
You can select the song SECRETS by One republic at the lower right hand side of my blog, at the jukebox, and try to sing along! =D

Wednesday, August 4, 2010

Top 20 Worst Looking MyVi

Of Course, its the top 20 worst lookin myvi in my opinion... 


So... lately me and my friend, Pravind has been talkin bout cars... well, his car to be exact, which is a MyVi SE, he's kinda tensed bout his rims and ride height... But, we realise that there are a bunch of tasteless blind ulu people who modified their car to look nothing more like a blady cartoon car which only pigs will drive... or maybe worse... so here are the top 20 bad looking MyVis... I mean real REAL bad...


#20. the BMW 5 series style... for god sake, on a myvi? like a pig nose instead...
#19. teeny tiny rims... dude, size matters... seriously...
#18. Now it gets too big... can this car actually move?
#17. another big rims... call a fatass to sit back n your car will suffer
#16. bumper fail, rims fail, vinyl fail... even a blady mamak restaurant owner can do it better deii...
#15. rims fail
#14. its like staring at a fuckin donkey deii... 
#13. yay~ Bunga Raya bunge kebangsaan! =D
#12. blady bamboo car... 
#11. -___- 
#10. wow, some blady dog crawled on this car i think...
#9. bumper cun, skirting cun, colour cun, OMGWTFBBQMSG BICYCLE RIMS???!!!!
#8. I wonder if DC comics pays him for advertising Batman or not, n is that an exhaust or BatCannon?
#7. this car really is a nightmare
#6. LMAO that grill infront is to barbeque chicken wings or what?
#5. this car got infection or something?
#4. Bird flu...
#3. Is pink red? or is red pink?
#2. THAT'S FUCKIN GAY! if this car is a human, it looks like a blady cheap hooker to me...






AND NUMBER 1 OF THE UGLIEST MYVI IS...
*DRUM ROLLLL* 
*TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR*








BOO YAH!!
the so called predator myvi...which is kinda like a Doraemon car, my friend said... xD

#1. WTF is that? aerodynamic or aerofoil? or aerosohainess? hahaha
#1 (sideview) from the side it's like shit man, seriously... fugly!!!










Well, that's what happen if you let some ridiculous person to mod a car... hahaha... BTW...

Simple (well owhkay, quite simple) is the best!



That's Pravind's MyVi... which is the best in Teluk Intan so far... hehehe... and thanks to him to find me all thos crappy Myvi pics on top... =D